dinsdag 6-5-2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Abswoude - WaarBenJij.nu dinsdag 6-5-2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Abswoude - WaarBenJij.nu

dinsdag 6-5-2008

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Marc

07 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Vandaag heeft marc weer een top dag gemaakt op de therapie.
Marc begon met een muziektherapie.
Doormiddel van een tibettaanse klankschaal wekte de therapeut geluid en trillingen op.
Dit vond marc erg intressant, dat marc alle moeite deed om met pictogram kaarten duidelijk te maken dat ze het weer moest doen.
Toen ze zei we stoppen er mee, ging spontaan de nee kaart omhoog.
Ook op het dok was marc zeer allert en op een gegeven moment waren er wel 3 dolfijnen voor marc.
Na de therapie bespraken we nog wat marc vooruitgegaan was deze weken.
Hij is alerter geworden,duidelijker met ja en nee, en hij kan zelf opstaan in het water

Tijdens de sessie was er snorkelen voor de ouders en kinderen.
Joke wou graag mee, maar ja wie moest er dan foto's maken. Dus martin was weer de pineut om tusssen al die grote vissen te zwemmen.
Er stond een bakje visjes klaar om de haaien, roggen, schildpadden en Hurbie te voeren. (Hurbie is een vis van 2 meter).
De haaien voeren is best een gevaarlijk klusje. Voor je het weet wordt je hand naar binnen gezogen.
Ik was blij dat dat er op zat.
In de middag lekker in de zee en op het strand gelegen.

In de avond zijn we met alle gezinnen van de therapie, een boottocht gaan maken door de haven van Willemstad.
Toen het ging schemeren kwamen we terug en gingen we gauw slapen.

Martin

• 07 Mei 2008 - 04:24

Corrie:

Marcus Antonius wat zijn we weer trots op je!!!
    XXXXXX Edwin en Corrie.

• 07 Mei 2008 - 06:54

Oma En Opa Vogel:

jonjens wat gaat het allemaal geweldig bij jullie.
    Joke ben jij ook met die boor meegeweest?
    Dikke knuffel van ons en heel veel groetjes

• 07 Mei 2008 - 09:02

Emmy ( Busje):

Hoi Marc. Leuk om de foto's te zien.
    Dikke knuffel van: Jeanette&Emmy

• 07 Mei 2008 - 16:11

Edwin:

Zit nog op mijn werl boehoe! jaloers ben ik. Doe mij ook zo een Nee-bord. steek ik die omhoog bij mijn baas. suc6