woensdag 7-5 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Abswoude - WaarBenJij.nu woensdag 7-5 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Abswoude - WaarBenJij.nu

woensdag 7-5

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Marc

08 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

hallo

Vanmorgen al weer vroeg opgestaan, Martin ging al om 8 uur duiken.
Samen met Marc heb ik Mike weggebracht, eer we terug waren konden we al weer terug lopen voor de therapie(dat is op dezelfde lokatie).
Nicole ging vandaag gelijk met Marc aan de slag met de pictogrammen.
Marc moest kiezen met welk speelgoed hij wilde beginnen, Marc koos voor de schaal met de trillingen, Nicole had Marc niet verteld welke picto's het waren, dus Marc had hem zelf herkend.
Verder heeft ze weer zijn gezicht gemasseerd. Ook moet Marc heel veel dingen zelf van haar doen, aan/uitkleden zijn schoenen uit doen, kan hij ook zelf.

Op het dog was Marc ook heel geconcentreerd aan het werk met kiezen van ja/nee kaarten. Met de ringen gespeeld en de dolfijn.
Marc was heel ontspannen, en tevrede.
Morgen mogen we weer van dichtbij fototjes maken en kijken.

Vanmiddag aan de wandel geweest, even een stukje de bergen in achter het hotel.
Je viel haast flauw van de warmte, dus snel terug gegaan om in de zee te plonsen. Mike ging met zijn vriendjes weer een nieuw kasteel bouwen. Elke ochtend om zes uur zijn hier 2 mannen het strand weer aan het vlak maken.
Die zullen wel blij zijn dat we bijna weggaan.

Maar het uitzicht was super mooi.

Vannavond nog uit eten geweest, Marc was zo moe dat hij in slaap viel tijdens het eten.

Groetjes Joke

• 08 Mei 2008 - 07:05

Margreet:

He daar,

Wat klinkt het allemaal goed! Geniet ervan, het gaat volgens mij zo snel voorbij. Hier vliegt de vakantie ook om: ook prachtig weer, starnd en zee, maar geen dolfijnen helaas :)
    Tot gauw, x margreet, tom en lars

Marc

Marc gaat 10 dagen dolfijnen therapie volgen. we hopen dat hij een grote stap voorwaarts maakt met de comunicatie. met deze site word iedereen op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. groetjes Martin