negende dag donderdag 8 mei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Abswoude - WaarBenJij.nu negende dag donderdag 8 mei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Abswoude - WaarBenJij.nu

negende dag donderdag 8 mei

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Marc

09 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Ongelofelijk de tijd vliegt hier voorbij, al weer de negende dag van de therapie.

Vanmorgen werd er een workshop gegeven over Castillo-Morales, dit is de therapie die Nicole bij Marc toepast, en waar we mee door moeten gaan in Nederland.
Hier hebben we een hele uitleg over gekregen.
En heel bijzonder, bij deze therapie vorm werd ook het moebius syndroom vermeld.
Ook hebben een naam gekregen van een therapeut in nederland die deze therapie geeft.( helaas zit ze in Apeldoorn)

Marc was vandaag met de therapie wat onrustig en niet zo goed geconcentreerd.
Heeft toch wel met de picto's gewerkt en de trilschaal.
Niet zo heel lang met GeeGee de dolfijn gespeeld, was w.s. moe van alles wat er met hem gebeurt, en de warmte.
Vanaf vandaag gaat het hier ook steeds harder waaien.
Vanmiddag moest Marc even een time out, heeft heerlijk de helemiddag op de grond met zijn auto's gespeeld.
Straks op tijd naar bed, hopelijk morgen nog een goede sessie.
Dan is het al weer tijd om afscheid te nemen.
Mike heeft vanmiddag weer een mega kasteel gebouwd op het strand.
Vanavond gaan Mike en Martin in het donker snorkelen. de duiklamp gaat mee op zoek naar grote vissen.

groetjes Joke

P.s. als je op mijn hyves site kijkt heb ik een klein stukje video geplaats die onze beneden buren voor ons heeft gemaakt
Het kan( weet misschien niet hoe) niet op deze site.
Martin en Mike zijn gisteravond nog een Murene tegen gekomen, en een hele grote kreeft. En een visje waar ook martin niet erg blij mee was zag er eng uit.

• 09 Mei 2008 - 06:17

Annelies:

Jemig zeg, Wat hebben jullie een mooie site gemaakt! Ik moest even bijlezen, maar zo te zien hebben jullie het prima naar je zin!!! De foto's zijn heel leuk om te zien, het lijkt mij ook wel wat, zo'n rondje zwemmen op de buik van een dolfijn!! De foto van de schildpad vond ik ook heel mooi hoor Mike! Het is wel heel rustig hoor zonder Marc op school....

Groetjes Annelies

• 09 Mei 2008 - 11:05

Jeanette Wijling:

Tja, tijd is niks he, als je lekker bezig bent, dan gaat het veel te hard. Het is hier nu vrijdagmiddag 13.00 uur en als ik me niet vergis komen jullie morgen alweer thuis. Dus alvast een hele goeie reis gewenst en tot in Oegstgeest maar weer.
    Groetjes Jeanette.

• 09 Mei 2008 - 18:41

Freek En Ira:

Hallo daar!!!

Wij zijn zelf net terug uit de belgische ardenne. Was super. Heel mooi weer. Ik heb net zulke rooie wangen als jij Joke!!
    De foto's van jullie zijn erg leuk om te zien hoor. Wat een belevenis weer zeg.
    Ik ga het allemaal nog heel goed doorlezen natuurlijk.
    Het zit er zeker bijna weer op??
    Goede reis terug en tot volgende week.

Freek en Ira