terug reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Abswoude - WaarBenJij.nu terug reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Abswoude - WaarBenJij.nu

terug reis

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Marc

11 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal

Laatste ochtend was nog weer heel grappig.
Martin ging met Mike de auto wegbrengen, klein stukje verder op.
Ik was met Marc naar het strand gegaan, nog even gnieten van de zee.
Marc had zijn gele band om, en vertelde hem dat hij zelf de zee in mocht.
Nou dat liet hij zich geen tweemaal zeggen en liep er helemaal zelf naar toe en liet zich in zee storten.

Ook Mike viel in de prijzen, die komt op tv. Ze waren een promo film aan het opnemen, en hij moest erachter spelen op het strand, soort figurant.
Helaas komt het niet in nederland op televisie. Maarja roch er grappig.
Nou toen werd het tijd voor de terug reis.
We werden netjes op tijd opgehaald, om naar het vliegveld te gaan.
Het was een lange reis, marcviel uiteidelijk bij Martin op schoor in slaap, en Mike heeft ook nog wel een tijdje geslapen, wij helaas niet veel.

Heel lief stonden opa en oma moter en tante corrie ons op te wachten bij het vliegveld.
Thuis stonden er bloemen, en een mooie plant ons op tewachten.
Marc was wel een tijdje boos dat hij weer thuis was. Vond het daar toch wel veel beter.

Al met al een super vakantie gehad.
Foto's komen nog.

Groetjes Martin Mike Marc en Joke

• 11 Mei 2008 - 14:17

Fam Vd Putten:

Welkom thuis allemaal, hoop dat jullie een goede reis gehad hebben qua temperatuur is het wel iets minder hier maar toch ook voor ons kikkerlandje tropisch.

Hoop gauw jullie verhalen live te horen.

groetjes anja

• 19 Mei 2008 - 16:43

Rico :

Wat een vreselijk gave footoos weer .

Hoop voor Marc dat hij het naar zn zin heeft gehad .

Groetjes Rico

• 06 Juni 2008 - 19:10

Maria Maas:

Heb net al jullie foto's bekeken Wat geweldig dat zwemmen met dolfijnen.De mooie stranden en blauwe lucht en het blauwe water.Wat zijn de jongens gegroeid zeg Jullie zien er allemaal goed uit en Marc heeft toch veel progessie gemaakt. Liefs Maria
    Keep up the good work.