10e therapie dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Abswoude - WaarBenJij.nu 10e therapie dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Abswoude - WaarBenJij.nu

10e therapie dag

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Marc

09 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Vandaag al weer de laatste therapie dag.
Marc voelde het al aankomen en was gisteren erg onrustig.
Marc heeft op de laatste dag nog erg zijn best gedaan.
Eerst in de snoeselkamer dat vond hij natuurlijk geweldig. Alle lichtjes en muziek.
Daarna weer op het dok met gee gee.
Vandaag mochten we er weer dichtbij, Gisteren was marc erg onrustig.
We hebben mooie foto's van dichtbij kunnen maken.
Marc heeft weer verder geoefend met de picto's en heeft verder lekker met gee gee gezwommen.
Aan het einde van de sessie kreeg gee gee nog een groteknuffel van marc.
Terug op het dok ocht marc een grote vis geven aan gee gee. toen nog even zwaaien en het was echt voorbij.
Gee gee ging (wat hij nooit doet) een aandenken halen. Een mooi stuk klei wat zij op haar neus naar boven bracht en gaf het aan de trainster.

We kunnen terugkijken op een leuke en sucsesvolle therapie sessie's.
Helaas praat marc nog niet, maar doormiddel van picto's weet marc zich wel verstaanbaar te maken. Op deze basis gaan we ook weer verder en hopen de volgende keer op nog meer resultaat.

Na afloop hebben we ook afscheid genomen van de therapeuten en medewerkers.
We hebbennog een mooi foto boek en een dvd mee gekregen om rustig thuis alles nog eens te bekijken.

wij willen iedereen nogmaals bedanken die ons gesteund heeft en reacties gegeven hebben op deze site.
morgen (zaterdag) vliegen we weer terug
en zondag ochtend zijn we weer in nederland.

groetjes van
joke martin mike en marc

• 09 Mei 2008 - 19:40

Fijtje Lothmann:

Hoi Marc en familie,
    Wij zijn ondertussen terug in Oegstgeest en hebben genoten van jouw prachtige foto's op je website. Jammer dat voor jou de therapie en de vakantie erop zit. Geniet nog lekker even van je laatste avond op curacao. Wij wensen jullie een hele goeie terugreis en maak je geen zorgen over de staking op Schiphol want KLM doet niet mee!.

Lieve groeten van ons allemaal
    Fijtje, Michael, Julia, Maaike, Matthijs en Suusje

• 09 Mei 2008 - 21:14

Paul:

Ja, aan alle mooie dingen komt een eind. Maar geen nood! Want terug in Oegstgeest zijn ook hele leuke mensen (vraag me niet wie dat dan zouden moeten zijn). Enne, het is hier ruim 25 graden, dus jullie komen beslist niet op de noordpool terecht.
    Super dat we alles hebben kunnen volgen. Volgens mij heeft Joke schrijverstalent. De foto's hebben ervoor gezorgd dat alles nóg dichter bij leek. Jammer dat Martin ergens met zo'n zielig klein visje moest staan zwaaien, maakte niet echt indruk kan ik je zeggen (geintje).
    Mike, volgens mij heb jij de vriendinnetjes van je af moeten slaan op Curacao. Wat ben jij een bink man!
    En Marc, voor wie de hele reis natuurlijk echt georganiseerd is, you're the real dolphin man!
    Tot ziens in Oegstgeest! Groetjes van Els, Paul & kids

• 09 Mei 2008 - 21:34

Edje:

maandag BBQ-en? opa en oma ook komen graag!!! 16:00 uur op KP13

• 09 Mei 2008 - 22:39

Jeannette:

he lieve mensen, wat gaat dat snel zeg. Zondag alweer in nederland. Ik heb genoten van jullie verslagen en ik hoop dat Marc ook de weg blijft volgen die jullie met hem hebben ingeslagen. Wat kan er veel veranderen. Wat een invloed hebben de dolfijnen op mensen. ik wens jullie een hele fijne reis en we zullen zaterdag voor mike en marc ons best doen om met een beker thuis te komen.
    we zien jullie gauw.

groetjes
    Jeannette

• 10 Mei 2008 - 14:32

Fam Vd Putten:

Hoi, net terug van Turkije en gauw weer alles bijgelezen, helaas was de internetcomputer steeds bezet of out of order dus kon niet iedere dag kijken maar zie dat het geweldig was en dat het voor jullie helaas ten einde is.

Wat is het gaaf geweest voor jullie en onwijs om te lezen hoe ht mt marc is gegaan en jullie ook natuurlijk.

hele fijne terugreis en tot gauw

groetjes anja van der Putten

• 11 Mei 2008 - 09:22

Wabs:

Nou, toch een goeie therepiesessie geweest. Marc, je wordt een grote vent, je leert elke keer bij, zoals nu je schoenen en natuurlijk de picto's. Ga thuis lekker verder in deze groei!!
    Liefs,
    Michael en Marjon